Micael Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Nu på söndag är det Flyg och motordag på Vallentuna flygfält. Det är ett ganska trevligt evenemang om man är i stockholmstrakten. Förr om åren har Åke Jansson flugit med sina DC-3:or, men jag vet inte hur det blir med det i år. Man brukar komma in gratis med entusiastbilar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 (edited) Kul! Det ska jag försöka att inte missa. Jag var där förra året. Vet du vilken tid det börjar? Edited August 30, 2006 by niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tompajo Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 (edited) Jag ska absolut dit men det är svårt att veta vilken tid det startar. Söker jag på Google hittar jag bara lite spridd information om tidigare års flygdagar. Tänkte du ta locosten, Micke? Tom Edited August 29, 2006 by tompajo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 (edited) Nu har jag hittat tiderna: http://www.vallentuna.se/kalender/default.asp 10.00 till 16.00. Vuxna 120 kronor, barn över 10 år 60 kronor. Edited August 30, 2006 by niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 Jag ska absolut dit men det är svårt att veta vilken tid det startar. Söker jag på Google hittar jag bara lite spridd information om tidigare års flygdagar.Tänkte du ta locosten, Micke? Tom Om vädret tillåter så tar jag locosten. Om vädret inte tillåter så kommer jag inte. Tror dessutom att Anders från Märsta kommer med sin Locost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 Det regnar som attsingen här i vallentuna. Så det blir ingen flygdag i dag för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Jag paserade förbi och tittade på avstånd. Var det en Antonov An-2 jag såg flyga en sväng? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts