stigge Posted August 27, 2006 Posted August 27, 2006 Jag slarvade ihop en liten film med klassiska rallybilar i går kväll. Låg kvalité med Google Video men jag har inte råd med bandbredden från min hemsida. http://video.google.com/videoplay?docid=-6...10023&hl=en (om filmen är alldeles åt helskotta offtopic för det här forumet kan väl någon med befogenheter ta bort inlägget) /Stig, på väg till Eskilstuna Veterandag med kameror i väskan, både stillbild och video :racesmile: Quote
apex Posted August 27, 2006 Posted August 27, 2006 Off-topic, nä va fan, det är ju BILAR! Ljudet var suveränt, tvåtaktssaabar, rakskurna lådor etc, etc!! Såg inte hela men rallytrabanten var en överraskning! Quote
stigge Posted September 4, 2006 Author Posted September 4, 2006 Åkej, jag kastar in ytterligare ett par b-filmer. Inte värda en ny tråd (en är gammal och den andra är kort och mega-amatörmässigt filmad). Mest för ljudet då... En rallytävling behöver man egentligen inte titta på, det räcker med att lyssna och inse vilken jäkla nörd man är. :prop: Gammal, ljuvligt ljudlig - fast den kanske har varit med förr? Ja, jag vet att min framtid inte ligger i filmbranschen. :P Quote
Recommended Posts