Arrowsmith Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 länk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Coolt!!!!! där är ju jag ju :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Det där såg ju riktigt bra ut :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Kanontufft !!!!! Kula att man var med på en liten filmsnutt men vem var det som körde min bil så sakta ???? själv så tyckte jag att jag körde så mycke och fort som jag kunde!! Anders i en av dom gula sjuorna :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Kanontufft !!!!!Kula att man var med på en liten filmsnutt men vem var det som körde min bil så sakta ???? själv så tyckte jag att jag körde så mycke och fort som jag kunde!! Anders i en av dom gula sjuorna :P Det kan ju var det enda varvet som jag lyckades köra om din bil. Men det visade ju sig att det var din svåger som körde bilen för första gången...... :blink: För er som inte har sett Anders "in action" så kan jag berätta att det är i princip omöjligt att köra om honom. Bilen går som ett spjut och Anders är en fena bakom ratten.' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Det kan ju var det enda varvet som jag lyckades köra om din bil. Men det visade ju sig att det var din svåger som körde bilen för första gången...... :blink:För er som inte har sett Anders "in action" så kan jag berätta att det är i princip omöjligt att köra om honom. Bilen går som ett spjut och Anders är en fena bakom ratten.' MERA MERA !!!!!!! Bilen går väl helt OK, men som chaufför finns det både det ena och det andra att önska. Föresten ska du låna pengar eller ?????? I helgen har jag tänkt att åka på Mittsverige banan i Sundsvall på lör, och på nån flygplats i Söderhamn på sön (övning ger färdighet har jag hört) nån som ska med ??? det finns nog platser kvar hälsn. Anders i Märsta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts