Tommy Posted February 8, 2004 Share Posted February 8, 2004 Vad krävs för att få vara med i Medlemsklubben? :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 8, 2004 Share Posted February 8, 2004 att man skriver att man vill vara med ?? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 :rolleyes: Jepp det stämmer väl ganska bra.... Det är väl mer en löst sammansluten grupp med samma intresse. Men ett frö är väl sått till en riktig klubb kanske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 9, 2004 Author Share Posted February 9, 2004 att man skriver att man vill vara med ?? :D Men det har jag gjort under :Medlemsklubb Där alla andra önskar att få vara med i klubben! ... Posted: 2004-01-30, 16:28 utan svar , vad jag vet ... Trodde att jag gjort fel! :unsure: Men vi provar en gång till ! FÅR JAG VARA MED I MEDLEMSKLUBBEN? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Han som håller i forumet är inte online särskillt mycket, så han har nog inte sett din önskan ännu. Men du missar inte så mycket, det händer inte så mycket spännande i medlemsklubben just nu ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Hej! Det stämmer att jag är inloggad alldeles för sällan. Jag funderar över om jag kan lösa det på något vis så att administrationen går fortare. Tommy, du är med nu. Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts