Marcus a Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Hur mycket tid spenderar ni med era byggen i snit varje dag? Själv så är jag mins ute två timmar/dag men det händer inget för det:( :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Ushh.. inte fråga sådant.. då får jag bara dåligt samvete.. :( blir oftast bara en dag i veckan men å andra sidan brukar de bli lite längre pass då... Upp till en 12-14 timmar mellan varven.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Ett par timmar under veckan och en eller två dagar under helgen. Sen finns det självklart undantag åt båda hållen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Nu ska vi se....hmmm ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Uj, alldeles för lite. Det är massa andra åtaganden som grabben min som skall spela inomhusfotboll och innebandy. Ut med hund. Övertid på jobbet. familjen som vill umgås osv. säkert bara 2-3 timmar i vecka i snitt. m :) h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Kör ganska hårt nu när jag har kommit igång. 6-8 timmar på lördag och söndag, samt småpill under veckorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 7, 2004 Author Share Posted February 7, 2004 Det är väl så att antingen så bör man inte ha någon familj eller ett garage som ligger i huset/lägenheten:) Men har varken familj eller lägenhet så har slupit tjafs ännu:)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Jag bygger några timmar 2-3 timmar ett par gånger i veckan plus nån sen kväll när frun somnat och man själv är pigg som en Lärka... Problemet är att tiden går så fort när man väl kommit igång, kommer man ut vid 22-tiden så fastnar man där till ett, två-tiden... (måste erkänna att det är bättre att krypa ner i sängen och försöka somna...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Varierar, har var tredje vecka ledig så då blir det en hel del, men för mig är detta inget stressobjekt! Det är min avkoppling och tar den tid det tar.. :ph34r: Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Varierar, har var tredje vecka ledig så då blir det en hel del, men för mig är detta inget stressobjekt! Det är min avkoppling och tar den tid det tar.. :ph34r: Conco Precis så man skulle ha det, kunna pilla när man har lust, och inte känna någon press på sig att bli klar. Själv skulle jag verkligen vilja ha min klar innan sommaren är över, men jag inser själv att det blir svårt. Som det är nu använder jag minst en dag och oftast båda på helgen för att bygga, men det räcker inte. Funderar på att börja ta ut semester varje fredag för att hinna med mer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Genomsnittet på en 2veckors period är nog unjefär 1 - 1,5 timme per dag. Varannan helg har jag mina 2 pojkar och då blir det inget alls fre. lör. sön. bygget gick med bättre fart fram till november förra året då det tog stopp..... Den formsvackan som kom då är redan avhandlad på en annan tråd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grahn Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Nu kommer ni inte att tro mig...men 30-35h/vecka....jo det är sant men är man a-lös så är man. Årets bygge: Turbo Capri'n Och förhoppningsvis en 7:a med volvo som bas till "nästa" år...drömma må man ju få iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 11, 2004 Author Share Posted February 11, 2004 Man skulle vara arbettslös några vekor:) Skulle inte vara helt fel... Men behöver ju pengar för att bygga också, visserligen locost men det kosar ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts