Newbi Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Finns det någon som har ett färdigt bygge som jag kan komma och kolla på? Någon som jag kan prata lösningar med och få en provtur med innan jag sätter igång med ett eget bygge. Gärna någon i närheten av Örebro eller Mariestad... mvh Håkan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars H Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 :) Trevligt med en byggare till här i trakten. Jag har ett bygge i källaren men det är ej färdigt. Om du är intresserad att snacka lite om seven bygge kan du sända mig ett pm med tele nr så ringer jag dig. Lars H. Skövde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 För några dagar sedan åkte jag på E20 norrut och strax söder om Hova på höger sida såg jag vad som såg ut som baken på en sjua sticka fram mellan träden. Den verkar stå på något ställe där. Lite klen roll bar såg det ut som. Någon som vet vad det är för nått? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts