leto Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Ett par förslag :) En knapp i "Min Assistent" för för att hitta de trådar som man postat i själv. Använder "Visa Nya Inlägg" och har inte en aning om var en viss tråd finns :prop: . Möjlighet att enkelt hitta de trådar man själv startat är också trevlig. Jag hittar inte någon länk från forumsidan till hemsidan :blink: har jag missat den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 klickar du på ditt egna namn på vänstersidan ( eller någon annans för den delen) så ser du personens profil... Uppe i högerhörnet finns en list som det står "Profilval" på.. där kan man få upp alla inlägg eller trådar personen skapat.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Ett par förslag :)--klipp-- Jag hittar inte någon länk från forumsidan till hemsidan :blink: har jag missat den? Förr så kom vi till vår hemsida när vi klickade på vår logotype uppe i vänstra hörnet ! men håller med.... vi behöver en lättåtkommlig länk som alltid syns som slussar oss och våra besökare till vår fina hemsida! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted June 10, 2006 Author Share Posted June 10, 2006 klickar du på ditt egna namn på vänstersidan ( eller någon annans för den delen) så ser du personens profil...Uppe i högerhörnet finns en list som det står "Profilval" på.. där kan man få upp alla inlägg eller trådar personen skapat.. :) Där hade jag inte letat :D Kan det vara ide att lägga samma kanppar i "Min Assistent"? Förr så kom vi till vår hemsida när vi klickade på vår logotype uppe i vänstra hörnet !men håller med.... vi behöver en lättåtkommlig länk som alltid syns som slussar oss och våra besökare till vår fina hemsida! :thumbup: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Hittar fortfarande ingen länk från forumet till klubbens hemsida. Däremot finns två länkar (längst upp till vänster) på forumets sida som båda går tillbaka till forumets första sida. :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Texten under loggan är nu länkad till hemsidan, men tyvärr inte loggan (än) Det finns ett gäng olika inställningsmöjligheter att gå igenom innan man hittar rätt. Men vi söker vidare.... Sen är jag personligen av den inställningen att webbsidan är huvudsidan och forumet är en del av det. Man ska alltså kika på hemsidan först. Min personliga åsikt. Men jag vet ju att det är mest aktivitet på forumet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted October 21, 2006 Author Share Posted October 21, 2006 :notworthy: Tackar! Jag startar också alltid via hemsidan. :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts