pixbo Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 (edited) Hej!Jag har beslutat att sälja min bil till förmån för annat projekt.Då jag har drabbats av någon för mig ännu okänd sjukdom,som hindrar mig från att använda bilen så som jag tänkt i sommar,säljer jag den redan nu,inte som tänkt till hösten. För er som inte vet är det ett något förstorat bokchassie,anpassat för långa förare.Dock kan man skjuta fram stolen. Det är ett Locost-bygge med otrimmad pintomotor med enkelförgasare,32/36 DGAV(skall kunna mata upp till 140 hk med andra munstycken. Bilen får ha 163 lagliga hästar utan att göra ny bes. Om man byter motor till t.ex volvo så måste ny regbes göras.Dock om 2,5 år. Vikt:740 kg Pris:80000:- Jag lämnar mer uppgifter om ni mailar på:rc@grattis.se eller ringer 031-880070 Edited June 8, 2006 by pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 ....Då jag har drabbats av någon för mig ännu okänd sjukdom........... Det där låter inte roligt. Hoppas det inte hindrar ditt nya projekt. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Pixbo... Jag tycker att du är lite för billig när du bjuder ut den för 80 tussar. Vore inte ett pris på minst 100 - 130 vara mer i sin ordning? Kom igåg att det är vi byggare som sätter priserna ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Kom igåg att det är vi byggare som sätter priserna ;) sa Jocke. Jag håller med, 80 är för billigt! Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 ja kan bara instämma.. skulle aldrig sälja min under 100.000... då sätter jag den hällre i trägården så får fåglarna använda den som fågelbad.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Håller med ovanstående inlägg! ......för billigt :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Parkerade min bruksbil jämnte din Seven i Nääs ikväll! Tyvärr såg(någon som såg ut som ägare till bilen) jag dig inte så vi kunde snacka! Tråkigt att du inte mår bra samt att du tänker sälja bilen :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts