Micael Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Som jag tidigare har nämt så hade en bussning i mina stötar pajjat. Nu har Protech skickat två nya utan kostnad. Dock försvann dom första i posten, så dom skickade en omgång till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Behövde du visa upp något kvitto för att få denna service? Jag har nämligen fortfarande inte fått nåt kvitto på att jag köpt mina Protech-stötdämpare genom GTS... :mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 Behövde du visa upp något kvitto för att få denna service? Jag har nämligen fortfarande inte fått nåt kvitto på att jag köpt mina Protech-stötdämpare genom GTS... :mad: Nix. Jag skickade bara ett mail. Men det var inte till GTS utan direkt till Protech. Dock har jag köpt dom av GTS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts