Rang Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Hej! Är väldigt intresserad av Super 7 bilar men jag har ingen möjlighet att bygga en själv men skulle gärna äga en. Finns det nåt företag eller liknande som bygger bilar och säljer färdiga eller blir dom för dyra då?? MVH Mikael Rang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Anledningen till att det inte säljs nytillverkade Se7ens från fabrik är för att det inte är lagligt. Men det finns förstås såna firmor som säljer nya färdigbyggda bilar trots att det inte är tillåtet. Det är synd eftersom dom äventyrar det hela för oss som vill bygga dessa bilar, och inget som vi diskuterar här Så håll utkik här på vår sida eller andra annonssidor på nätet, så ska du nog hitta en snart :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Det finns ju färdigbyggda, amatörbyggda bilar att köpa. Det gjorde jag! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Finns det nåt företag eller liknande som bygger bilar och säljer färdiga eller blir dom för dyra då?? Donkervoort ( http://www.donkervoort.nl/ ) tror jag jag gatreggade bilar. Fast då kostar det därefter. Kolla istället begagnatmarknaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts