anton Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Hej vi har bokat halkbanan i Hörnefors 17 juni för en ha en såkallad trackday.Halkbanan ligger ca 3 mil från Umeå eller 8 mil från Övik.Vi kommer att kunna köra hela dagen om vi vill.Området är inhängant så det går även att köra o besiktade bilar.Vi kommer att lägga en konbana som passar seven bilar men alla som inte har sin seven i körbart skick är givetvis välkommen med annan bil också.Boende för er som har enbit att köra går att fixa hemma hos mig.Efter vi kört så skulle vi kunna ha lite after race hos mig,jag bor 500meter från banan.Det finns även en resturang i närhet till banan. Regler bilen ska vara i god ordning,Hjälm skor som sitter fast på foten det är förarträning och ingen tävling. Pris 300:- Det vore bra om dom som är intreseade anmäller sig i så god tid som möjligt.Om det är någon som har tid att hjälpa till att lägga bana dan före så vore det kanon bra. Ring eller skicka pm om det finns frågor Anton 070 6883373 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leakimdnus Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Jag är på med rally-kadetten :racesmile: ! Självklart hjälper jag till med banläggningen................ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Kanon Anton & Co ! Vill bara säga att ni gör ett Jätte jobb uppe i Norr för klubben och jag hoppas att det blir en bra uppslutning ! Koner, stolpar kommer till dig .... kolla bara så att : DAFFE har din adress? ps/ Annars kanske Kassörn kan vidarbefodra Antons adress till Daffe! ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Adress är klart. Konerna skickas på måndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Om inget inträffar så kommer jag också ner, men utan seven. Så jag kan hjälpa till som "funktionär". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 Hej har du ingen bruks bil mattias eller åker du buss hit :D Funktionärer kommer att behövas så all hjälp är välkommen :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 13, 2006 Author Share Posted June 13, 2006 Hej det är ca 6 seven och en rallyopel anmälda sen verkar det som om det kan bli nån bil till från trakten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 17, 2006 Author Share Posted June 17, 2006 En lyckad dag på halkbanan, 6st 7:or + ett gäng andra bilar tampades runt den något kuperade banan. Några bilder: bangenomgång..... bilarna uppraddade..... fin porsche turbo i aktion första provturen för Forsmans "klabben 7:a Mickes rallyopel i chikanen teg killarna preppar sjuorna inför rejset........ Det lutar mot att vi hyr banan senare i sommar/höst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 17, 2006 Author Share Posted June 17, 2006 Måste lågga in en bild på Mickes farkost som jag fick tillfälle att provåka, Mc motor turbo lite över 300hk vikt runt 400kg.den är tillsalu tänkom man hade råd :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Kul att det blev så många 7:or, antar att det var en kanon dag! Den där andra farkosten(MRIDE) är helt underbar! Har man 335" över så är det bara att köpa! Länk till MRIDE Annonsen på Blocket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Meeeeeer bilder.... ( om du har )... ni ser ut att ha roligt å tur me vädret.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Trevligt !! Ni ser ut att ha haft det bra idag pojkar! Lite avis blir man allt när man ser bilderna. Hade varit kul att vara med men det är lite i längsta laget bara. Lycka till med framtida evenemang där uppe !! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Roligt Anton och ett hjärtligt tack för att du har dragit igång aktiviteterna uppe hos er. Och tack för alla nya medlemmar du fixat in i klubben. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 19, 2006 Author Share Posted June 19, 2006 Micke Sund lättade Opel med manta drivlina Tord Nilsson seven med b23 turbo Stefans fina 7a Corvette cab som aldrig kom ut på banan Snabb Porsche Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 20, 2006 Author Share Posted July 20, 2006 Tjena vi funderar om vi ska hyra bana igen så ni så är intreserade av att komma och köra,och vill vara med att bestämma ett datum dock ej 26 augusti då vi är på mittbanan får gärna föra av er så det passar så många som möjligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts