pacman Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Anmälan till Svenskt Sportvagnsmeeting kan göras nu och fram till 26 Juni. http://www.mgcc.nu/mgcc.htm Vore kul om vi blev några stycken..... Jag är anmäld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Jag såg att heralue åxå var anmäld. Några fler? Det är inte så långt kvar nu.... :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Riktiga sportvagnar har uppenbarligen Fiat twincam motor !!!! :515: :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 (edited) Riktiga sportvagnar har uppenbarligen Fiat twincam motor !!!! :515: :biglaugh2: Så nu väntar du förstås på att även jag skall anmäla mig eller..... :biglaugh2: Åker ni dit på Fredagen eller lördag morgon, övernattning?? Edited June 20, 2006 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 Jag åker ner under fredagen. Skall försöka komma iväg ganska tidigt. Tar med tält, om ingen här har ett bättre alternativ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Jag har inte riktigt bestämt fredag eller lördag ännu..... Tältning låter ju rimligt om det blir fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Rydh Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Jag kommer ner på fredagen, då ska förmodligen bilen vara färdig också så jag tar nog den ner. Vi har vänner som tävlar så vi drar nog ner en husvagn över helgen :racesmile: Vi kanske skulle ordna en liten klubb-camping/parkering nånstans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Vi kanske skulle ordna en liten klubb-camping/parkering nånstans? :thumbsup: :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 22, 2006 Author Share Posted June 22, 2006 Vi kanske skulle ordna en liten klubb-camping/parkering nånstans? Absolut! :prop: Vi måste försöka fixa så vår banderoll kommer med åxå! Partytält kanske? Btw, har vi någon sån där flagga med en 25 meter lång pinne som en del andra klubbar har för att lätt hitta till uppställningsplatsen? Tommy kanske kan fixa..... :prop: Har ni som tänkt vara med även anmält er till grillkvällen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Banderollen finns nå´n stans i G-borgstrakten. Michael vet säkert var den är. Ett partytält kostar väl inte mer att köpa än vad frakten går på. Det kanske klubben kan stå för,....eller? Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Jag har ej anmält till grillkväll, räknar med att köra hem lördag kväll förr att köra JEEP :eclipsee_steering: på söndagen (men allt går ju att ändra....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 Jag har ej anmält till grillkväll, räknar med att köra hem lördag kväll förr att köra JEEP på söndagen :biglaugh2: :biglaugh2: :516: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 Min bränslepump gav upp i går em. :mad: Typiskt när man planerat att lägga hela helgen på att mappa motorn.... Nåja, till SSM skall jag. Ev. är platsen som kartläsare ledig. Grabben är ivrig, men jag tror det blir lite för långt för honom. Så om någon är sugen så går det bra att höra av sig. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Banderollen fins hos mig i Sjövik Ca 3,5 mil öst nord ost om götet. Jag har inte bestämt om jag skall ner ännu jag bestämmer det senare. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 (edited) Jag passerar på tisdag kväll 4/7, då kan jag ev. ta med banderollen :) Edited June 28, 2006 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 (edited) Ser tyvärr segt ut för min del, blir att åka till småland bygga ihop lusthuset som jag köpte till Morsans 60års dag förra året! Gott om ledighet och semester är det ont om iår igen, tyvärr! Skall försöka smita iväg och åka och kolla någon dag ihelgen dock utan sjuan! Edited July 3, 2006 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts