Jonte Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Ni har väl inte missat bilderna från Stoneleigh. Det finns nu 99 bilder i galleriet från den resan. Det kan nog även hända att någon filmsnutt också läggs upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 alltid trevligt med bilder... kanske beskrivning av dom från fotografen?? typ det man vet om objektet...om jag får vara gnällig.. men som sagt kul med bilder för oss som tyvärr inte kan följa med. :thumbup: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 21, 2006 Author Share Posted May 21, 2006 Jag kan skriva det som jag vet om bilderna. Annars får du notera bildnamnet och fråga i denna tråd :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 (edited) tack från en bildsammlare.. (bland annat enligt min fru) :racesmile: Edited May 21, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 21, 2006 Author Share Posted May 21, 2006 Den felaktiga bilden är nu borttagen och nu finns den bättre där.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 (edited) tack den var intressant för draget och det ``rejsiga ´´ venturi utsläppet :D Edited May 21, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts