Jump to content

Recommended Posts

Posted

grattis !! :thumbup:

och nu BILDER Tack...

många bilder på din förstfödda.(7:a).snälla.. :D

:racesmile:

Posted

:thumbsup:

Härligt... Måste svänga förbi sedan och kolla in wankel lösningen

Posted
Dina skärmar bak ser snygga ut..... vilken tillverkare ?..

:P

Lars H.

Ser ut precis som de jag köpte från Härdplastteknik i Dösjebro... Tyvärr passar de inte till de fälgarna jag skall ha så mina kan vara till salu om du är intresserad!

GRATTIS!!!

Bilder från motorrummet efterlyses... ;)

Posted
Ser ut precis som de jag köpte från Härdplastteknik i Dösjebro... Tyvärr passar de inte till de fälgarna jag skall ha så mina kan vara till salu om du är intresserad!

GRATTIS!!!

Bilder från motorrummet efterlyses... ;)

Stämmer plasten kommer från dösjebo, bilder på bygget kommer senare, ska köra lite därefter river jag ner allt för att pulverlacka o byta hjärta färdig i agusti hoppas jag.

wankel seven

Posted

:notworthy: Grattis!

Kom ihåg att fösäkra bilen direkt för bilen står i reserven tills du ställer på den och det kan du inte göra förrän försäkringbolaget fått fram uppgiften till vägverket. L-å-å-å-å-n-g väntan!

Jag besökte en lokal caféträff här i Karlstad. 130 motor-galningar, mc o bil, och fick pris för "kvällens häftigaste bil" med min seven. Kul!

Kör som en galning men har lite svårt att hitta en bra kombination av fjädring, fjädringsväg och stötdämpare.

Ta´t easy i början på vägen. Känns helt annorlunda att flänga fram längs motorvägen bla okoncentrerade bilister jämfört med provturerna på bana bland vant folk.

post-51-1147384256.jpg