petert2 Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Så här i sista stund skickar jag ut en liten inbjudan till alla Locost medlemmar. Nu på lördag 6/5 har vi på bilprovningen i Trelleborg besiktning av entusiastbilar utan tidsbeställning. Vi besiktigar så mycket vi hinner mellan 10.00-14.00. Behöver du besiktiga din seven så kom i god tid, slå gärna en signal på min mobil senast fredag kväll så lovar jag att bilen blir besiktigad. Mvh Peter Malmberg mobil: 0733-026194 Quote
Arrowsmith Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Hoppla !!! Vilket suveränt initiativ !!! Hoppas det sprider sej genom landet med sådana saker som detta !!! :notworthy: All heder till er !!!! :thumbup: Quote
Acke Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 jepps.. man bor lite fel, men som håkan säger så är det en superbra idé.. :thumbup: Quote
Falcor Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Hoppla !!!Vilket suveränt initiativ !!! Hoppas det sprider sej genom landet med sådana saker som detta !!! :notworthy: All heder till er !!!! :thumbup: Det var samma sak i Trollhättan i lördags...kanonbra initiativ. :-) Quote
Recommended Posts