petert2 Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Så här i sista stund skickar jag ut en liten inbjudan till alla Locost medlemmar. Nu på lördag 6/5 har vi på bilprovningen i Trelleborg besiktning av entusiastbilar utan tidsbeställning. Vi besiktigar så mycket vi hinner mellan 10.00-14.00. Behöver du besiktiga din seven så kom i god tid, slå gärna en signal på min mobil senast fredag kväll så lovar jag att bilen blir besiktigad. Mvh Peter Malmberg mobil: 0733-026194 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Hoppla !!! Vilket suveränt initiativ !!! Hoppas det sprider sej genom landet med sådana saker som detta !!! :notworthy: All heder till er !!!! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 jepps.. man bor lite fel, men som håkan säger så är det en superbra idé.. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcor Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Hoppla !!!Vilket suveränt initiativ !!! Hoppas det sprider sej genom landet med sådana saker som detta !!! :notworthy: All heder till er !!!! :thumbup: Det var samma sak i Trollhättan i lördags...kanonbra initiativ. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts