Borken Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Hejsan Jag tycker det börjar bli dags att ta bort gästinloggning, det är ju inte speciellt jobbigt att registrera sig. Dessutom tycker jag att vi kan kräva att det finns med ett riktigt namn, respektive en fungerande epostadress i de registrerades uppgifter. Kanske kan bli en övrig fråga på årsmötet, (jag yrkar på det i alla fall)? H Janne Quote
LUPUS Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 HejsanJag tycker det börjar bli dags att ta bort gästinloggning, det är ju inte speciellt jobbigt att registrera sig. Dessutom tycker jag att vi kan kräva att det finns med ett riktigt namn, respektive en fungerande epostadress i de registrerades uppgifter. Kanske kan bli en övrig fråga på årsmötet, (jag yrkar på det i alla fall)? H Janne :racesmile: riktigt namn är något som har gjort rejsa till ett mycket bättre ställe, kanske inte behövs här för :515: skull men jag röstar för ändå Quote
Acke Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 jo, jag har föreslagit det tidigare, men då "röstades det ner"... Quote
Borken Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 (edited) Hej Jag var för gästinloggningar innan, men nu är jag med Acke dvs mot det!! Nicks har jag inget emot (svårt vore väl det) men jag tycker man kan ha namnet i sin beskrivning...åtminstonde H Janne PS oops jag har visst felpostat, jag missade att det har dykt upp en ny kategori :) bra jobbat Edited April 6, 2006 by Borken Quote
Tommy Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 HejsanJag tycker det börjar bli dags att ta bort gästinloggning, det är ju inte speciellt jobbigt att registrera sig. Dessutom tycker jag att vi kan kräva att det finns med ett riktigt namn, respektive en fungerande epostadress i de registrerades uppgifter. Kanske kan bli en övrig fråga på årsmötet, (jag yrkar på det i alla fall)? H Janne Jag håller med! :racesmile: Nick är ok men namnet måste vara med ! Quote
Eddy Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Nick är ett måste om man är betalande medlem. Det är på det sättet att nick är pekare för att medlemskartan skall fungera fullt ut. Eddy Quote
Recommended Posts