Zyxx Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 (edited) Hittade ett trevligt bygge med paddel till er med MC motor... Edited March 29, 2006 by Zyxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Webbsida? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Jag har gjort en liknande paddel till min bil men jag trivs rättså bra med spaken jag har nu så jag vet inte om jag kommer att byta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted March 29, 2006 Author Share Posted March 29, 2006 Här inne i någon av de du får upp.... :doh: hittar jag det igen så ska jag montera den länken här.. Länk: -----> LocostBuilders.co.uk Eller en lite tävling... den som först hittar dessa bilder inne i sajten www.locostbuilders.co.uk vinner :) ( visst var den bra ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Här inne i någon av de du får upp.... :doh: hittar jag det igen så ska jag montera den länken här..Länk: -----> LocostBuilders.co.uk Eller en lite tävling... den som först hittar dessa bilder inne i sajten www.locostbuilders.co.uk vinner :) ( visst var den bra ) jag vann... länk till sidan där bilderna finns.. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted March 29, 2006 Author Share Posted March 29, 2006 Snabba ryck... o bra jobbat....:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 jag vann...länk till sidan där bilderna finns.. :racesmile: Grattis Michael, du har vunnit en femväxlad brödrost !! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Grattis Michael, du har vunnit en femväxlad brödrost !! :D ohh tack :notworthy: kan jag hämta den i montern på Elmia i påsk??? :blink: tänk det har jag AAALTID velat ha... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts