Jonte Posted August 21, 2003 Posted August 21, 2003 Vilken Kit car tidning läser du för att få tips och inspiration? Jag brukar köpa Kitcar Magazine Quote
svante Posted August 21, 2003 Posted August 21, 2003 Köpt Kit Car magazine nån gång men man behöver inte köpa varje nummer för det är rätt mycket som är samma varje gång.. minst 50% annonser Quote
Gripenland Posted August 21, 2003 Posted August 21, 2003 Jag håller med Svante angående Kit car Magazine. Det finns annars en bra internet baserad tidning. Jag ska kolla upp adressen när jag kommer hem. Quote
Guest Jörgen Posted August 21, 2003 Posted August 21, 2003 Hej, spring o köp Tidskriften " Wich Kit?" handlar nästan bara om sevenkopior och locst, kanon tidning. Vobbla Racing :D Quote
Gripenland Posted August 21, 2003 Posted August 21, 2003 Jag håller med Svante angående Kit car Magazine. Det finns annars en bra internet baserad tidning. Jag ska kolla upp adressen när jag kommer hem. Här är länken: Totalkitcar Quote
Recommended Posts