pixbo Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Hej!Nu har jag tagit ut bilen för säsongens första provtur.Wow! Har även passat på att konvertera till förgasare,samt målat om den. Hoppas ni gillar den.Det gör jag! mvh Pixbo En bild till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Härlig känsla att ta ut den igen efter vintern(som inte verkar vara slut än)! Ska försöka med ett besök hos dig inom kort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Snyggt jobbat Robert, det där ser bra ut :thumbsup: Eddy Hej!Nu har jag tagit ut bilen för säsongens första provtur.Wow!Har även passat på att konvertera till förgasare,samt målat om den. Hoppas ni gillar den.Det gör jag! mvh Pixbo En bild till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 gött mos.. :) se de va inte så svårt att få bort isen framför garaget iaf.. :P då får vi allt försöka knö in ett garagebesök då.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Snygt :racesmile: Hoppas vi ses snart. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Ser bra ut ! :racesmile: jag gillar linjerna över bilen Har du något utlåtande om hur din vindruta / vindavvisare fungerar att dela med dej av? Helt utan ruta som jag kör är ganska blåsigt och alternativ övervägs... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted March 26, 2006 Author Share Posted March 26, 2006 Hej!Vad gäller min ruta,så var provturen för kort och för långsam.Om bara vädret skärper till sig(i skrivande stund vräker snön ned)så skall jag testa ordentligt.Jag kan dock redan nu säga att det är bättre än de jag hade innan,Brookland-typ. mvh pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Tjena mycket snyggt :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 :thumbup: :thumbup: Kul att se att mina fd. Taunus spindlar kom till användning!, skäms när jag tänker på hur långt mitt egna bygge har kommit! :blush:, å nu skiner solen oxå!!.. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted April 1, 2006 Author Share Posted April 1, 2006 Hej!Du får komma förbi och testa din spindlar,Jocke. Tog en längre provtur idag.Bilen kövde sig lite vid gaspådrag ifrån motorbroms samt tomgång.Har nog lite justering framför mig. "Rutan" var en liten besvikelse.Blåste mer om ansiktet än jag trodde.Har dock en annan,lite högre som skall testas.Om någon är intresserad av mina gamla rutor av Brooklandstyp,är dom till salu.5mm Lexan+alu-konsoler.100:- mvh pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 .Om någon är intresserad av mina gamla rutor av Brooklandstyp,är dom till salu.5mm Lexan+alu-konsoler.100:-mvh pixbo du har pm. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts