Michael Th Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 (edited) hej hopp ni lärde jag vill veta vad finns det för ``bakaxel klumpar´´ som har drivaxlar som sitter bultade i flänsar... och vad väger dom?? alltså typ liknande dom som sitter i Sierra .. vet att triumph GT 6 väger ca 24 kg vet att Sierra väger ca 21 kg granada?? tung?! bmw ?3 ser. 318 - 81 väger ca 24 kg subaro? pega?? merkredes bengt.?? förmodligen jätte tung kanske från en 190 typ 80 tal.. som sagt vad finns mer.. hoppas på massor av förslag. Tack på förhand. :racesmile: Edited February 26, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 inte mycket info jag kan komma med men jag vet iaf lite.. :D Honda S2000 e bultad, 4.10 utväxling men jag kommer inte ihåg vad den väger.. :( bild.. http://www.trampebil.se/budda/2005-06-12-m...ges/image4.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts