Zyxx Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 (edited) Finns det någon som har eller vet var jag hittar CAD-ritningar på flänsen till avgas och insug till en 1.8 Zetec ? Edited February 25, 2006 by Zyxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted May 27, 2006 Author Share Posted May 27, 2006 Finns det någon som har eller vet var jag hittar CAD-ritningar på flänsen till avgas och insug till en 1.8 Zetec ? Jag letar fortfarande efter CAD-ritning till en avgas-fläns till Forden.. Någon som har ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 har du frågat på Locostbuilders ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted May 27, 2006 Author Share Posted May 27, 2006 har du frågat på Locostbuilders ? Lat som man är... nops :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts