Zyxx Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Lite bilder av ett trevligt bygge... -----> Länk till mer info Race-Cars.com -----> Länk till mer info Race-Cars.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Inte snygg, men vansinnigt brutal :revs: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Nice, brutal är bara förnamnet :) /janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Nämen titta, den är till salu nu :D http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=1930 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 knappt 270.000:- Mycket pengar men fräck bil.... Tycker inte riktigt om bakänden bara.... men den är brutal som få. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 känns som only buisness över hela bilen... coolt :D gillar framförallt störtbågen.. funderar om man skulle smi ihop en sådan genom att klä in två rör.. vet inte hur hållbart.. men skit tufft... kanske inte skulle sagt detta med risk att någon annan hinner före mig här... :( men.. shit happens :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 jo, inte vacker, men MANLIG.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 känns som only buisness över hela bilen... coolt :D gillar framförallt störtbågen.. funderar om man skulle smi ihop en sådan genom att klä in två rör.. vet inte hur hållbart.. men skit tufft... kanske inte skulle sagt detta med risk att någon annan hinner före mig här... :( men.. shit happens :racesmile: Jag håller med dig, vi fick samma fundering. Ska vi se vem som blir först. :prop: Gör 2 så köper jag den ena ;) Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Jag håller med dig, vi fick samma fundering. Ska vi se vem som blir först. Gör 2 så köper jag den ena Eddy hmm kanske skulle avvakta och se hur er blir, sedan förbättre den... det är få saker som man är först med... och då kan man ju lika gärna härmas lite ...och risken är ju att den första versionen inte alltid är bäst.. evolution. :D :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts