Acke Posted January 20, 2004 Share Posted January 20, 2004 Inte spå viktigt, men jag har upptäkt att man dels inte kan se vilka som är online och dels att "räknaren" säger att flest online var 1 st (i augusti den 15 eller något sådant) vilket inte stämmer.. Jag har skrivit postningar som jag fått svar på med en gång vilket gör att det funnits iaf 2 st online sammtidigt... inget stort problem men ja undrar lite varför ??? Bugg i forumet eller liknande ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 20, 2004 Share Posted January 20, 2004 Man ser vilka som är online samtidigt under varje tråd. Men detta är nog en inställningsmiss eller nån sökväg för db som är knasig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted January 29, 2004 Share Posted January 29, 2004 Det kan vara någon inställning. Problemet är att jag inte har en aning om vilken. Det finns hur mycket som helst att ställa in här och jag har bara provat en bråkdel. :-) Är det någon som vet får ni gärna säga till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 29, 2004 Author Share Posted January 29, 2004 ja kan höra med polaren som sköter vårat forum på www.BlackRace.se om han kan tänka sig att ta en titt... han har ganska ont om tid då han har hand om vårat forum på sin fritid.. ( han har kallat mig för hans tredje arbetsgivare.. :D) men fråga skadar aldrig.. :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 2, 2004 Author Share Posted February 2, 2004 jodå.. han kan tänka sig att hjälpa till.. ja PM:ar hans nummer till dig Niklas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 5, 2004 Author Share Posted February 5, 2004 tjo.. har du fått mina PM ?? :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 8, 2004 Author Share Posted February 8, 2004 tjo.. har du fått mina PM ?? :unsure: Tjohoo... :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 10, 2004 Author Share Posted February 10, 2004 nu funkar det... :D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts