Jocke E Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Halloj alla byggare :racesmile: Till Elmia tänkte vi köra ett bildspel i montern med våra medlemmars bilar och byggen. Vad vi önskar är en, (1) bild på er bil eller på ert bygge. Färdig eller ram spelar ingen roll, tom en rörhög räcker så att vi kan visa hur många locost som byggs/byggts i detta avlånga land. Ni som har färdiga bilar och inte vill visa regg-skylt tar bort den själva, annars visar vi bilderna oredigerade. Maila bilden till mig på jocke@locostsweden.se så sammanställer jag i ett bildspel för montern. Tack från styrelsen på förhand :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted January 22, 2006 Author Share Posted January 22, 2006 Skicka gärna bilderna i .JPG eller .GIf format Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Hej kommer det att ställas ut några medlems bilar i klubb montern jag skulle kunna vara intreserad att komma med min bilen om jag hunnit lacka till dess. mvh anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Hej kommer det att ställas ut några medlems bilar i klubb montern jag skulle kunna vara intreserad att komma med min bilen om jag hunnit lacka till dess. mvh anton Ja det är inte omöjligt! :D ......... Återkommer via PM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted January 31, 2006 Author Share Posted January 31, 2006 Hittils har det kommit in 9 bilder... Tack alla bidragsgivare. Det blir ett kort men intensivt bildspel må jag säga. :blink: Många fina bilar och byggen. Kom igen och skicka in ni som inte gjort det ännu. :racesmile: var inte blyga :blush: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Hoppsan det hade jag missat :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 6, 2006 Author Share Posted February 6, 2006 Jaha, då är det dags att skaka liv i den här tråden igen. Efter mitt förra inlägg ramlade det in 4 bidrag till, så nu är vi uppe i fantastiska 13 bilder !!!! :notworthy: Klart imponerande med 170 medlemmar i klubben och 623 registrerade forumsmedlemmar ;) Maila på !!!!! Min adress står i första inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 jag förmodar at du inte behöver bild på min bil ?? eller skall vi som ställer ut oxså skicka ?? isf har jag missat det.. :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 7, 2006 Author Share Posted February 7, 2006 Har du nån snygg så varför inte? Som det ser ut nu så kommer det att loopa efter 1 minut. Visst skulle jag kunna gå ut på nätet och sno ihop ett gäng bilder så att vi inte kommer att visa samma bild under hela mässan, men vitsen är ju att visa våra medlemmars bilar och byggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 hejsan jag skäms för jag har inte fått tummarna ur och skicka bild... en tanke, kan man inte ha möjlighet att ha fler än en bild för att sas få längre tid då folk står och tittar... kan ju var så att det finns fler än en vinkel att titta från... vad vet jag jag e bara en dum gotlänning :blink: bara en tanke som sagt... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Att man inte kan skärpa sig :blink: Jag lovade att fixa detta för 1 vecka sedan men ännu inte gjort det. *bläddrar bland bildfilerna* sådär ja... nu e mejlet på väg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 7, 2006 Author Share Posted February 7, 2006 hejsan jag skäms för jag har inte fått tummarna ur och skicka bild... en tanke, kan man inte ha möjlighet att ha fler än en bild för att sas få längre tid då folk står och tittar... kan ju var så att det finns fler än en vinkel att titta från... vad vet jag jag e bara en dum gotlänning bara en tanke som sagt... Självklart. Jag trodde i min enfald att det skulle vara lite mer ös på att skicka bilder så därför skrev jag bara 1 bild i första inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Kom igen nu alla Locostbyggare... Skicka in bilder till Jocke på era byggen eller färdiga Bilar ! :icon_bach: Vi har en "Deadline" på Mässmaterialet !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Vi har en "Deadline" på Mässmaterialet !!!! okeey.. när då... lite mycket just nu nämligen.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 okeey.. när då... lite mycket just nu nämligen.. :( Det bör vara klart 2 veckor före påsk! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 jag har 618 bilder som våra medlemar (56 st) på forumet postat.... har även bilder sparat från nätet (totalt sett ca: 2300 bilder, men då är medlemsbilderna inräknade...) jag kan ju bränna ner å ta med mig så har vi lite att välja på om vi vill.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 jag har 618 bilder som våra medlemar (56 st) på forumet postat....har även bilder sparat från nätet (totalt sett ca: 2300 bilder, men då är medlemsbilderna inräknade...) jag kan ju bränna ner å ta med mig så har vi lite att välja på om vi vill.. :) F*CK du är ju värre ekorre än mej :biglaugh2: Kör hårt Acke !! ta med dej en kopia till mej på den skivan eller tar jag min laptop så kopierar vi dom dit :lol: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 jag är en hamster.. :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 gillar hamsters...köper gärna en kopia av din bilder... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Jag fick en sådan fin skiva förra året av hamstern Acke :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 23, 2006 Author Share Posted February 23, 2006 Nu är det dags att skaka liv i den här tråden igen. Nu är vi uppe i 35 bidrag.... Inga fler som kan tänka sig att skicka en bild????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Jag har ju några bilder tagna i höstas på Automobiljippot vid Rosersberg. http://stighellberg.se/foto/galleri/thumbn...album=28&page=3 Men det kanske inte är okej att lägga till bilder utan ägarens medgivande? Plåtarna är blurrade, så bilarna går inte att identifiera via numret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 23, 2006 Author Share Posted February 23, 2006 Vitsen är att vi endast visar medlemmars byggen/bilar. Om jag ville köra ett bildspel som håller i två veckor utan att visa samma bil/bygge två gånger är det inga problem att bara surfa runt och sno bilder. Men då försvinner liksom poängen med ett bildspel i vår monter på mässan. Jag citerar mig själv i mitt första inlägg ;) Halloj alla byggare Till Elmia tänkte vi köra ett bildspel i montern med våra medlemmars bilar och byggen. Vad vi önskar är en, (1) bild på er bil eller på ert bygge. Färdig eller ram spelar ingen roll, tom en rörhög räcker så att vi kan visa hur många locost som byggs/byggts i detta avlånga land. Ni som har färdiga bilar och inte vill visa regg-skylt tar bort den själva, annars visar vi bilderna oredigerade. Maila bilden till mig på jocke@locostsweden.se så sammanställer jag i ett bildspel för montern. Tack från styrelsen på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 // Jocke du får gärna ta någon bild från http://error.netilium.org/~lupus/Supersone...51211_7_status/ de är inte direkt snygga men det kanske är kul med lite rostiga garage bilder oxå. 3 , 4, 10 är väl de som borde gå att välja mellan. Behöver du beskära lite för snyggare hel helt så gör det inget. Vi ses på Elmia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 23, 2006 Author Share Posted February 23, 2006 Härligt Lupus, tackar. Byggbilder ligger klart i underläge på det jag fått in hittils. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 de e nästan de enda jag har på min ju.. kungen av pallbockar, de e jag de.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 24, 2006 Author Share Posted February 24, 2006 Nu har det ramlat in 4 bidrag till. Det tacxkar vi för. men fler mottages tacksamt :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 28, 2006 Author Share Posted February 28, 2006 Inga fler som har möjlighet att skicka e-post och har lite bilder på bilen/bygget i datorn??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 (edited) jo det kommer, det e mycket nu... :( solly..me late.. Edited February 28, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Jag skall fota ikväll, bilder kommer Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Jag skall försöka att komma ihåg att skicka en bild i kväll! m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 3, 2006 Author Share Posted April 3, 2006 Då var det dags att väcka liv den här tråden igen. SKICKA LITE BILDER :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 Sista chansen att skicka bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Sista chansen att skicka bilder. Hur många bilder har ni fått ihop ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 100 Men då är det många på samma bil/bygge. En uppskattning ca 40 individuella bilar/byggen. Så ni som inte skickat in ta er i kragen :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts