heralue Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Tänkte eventuellt att det kunde vara trevligt med däckspark/fika i Växjö den 14/1 Är någon sugen på att tjata 7:or ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Jag kommer gärna.. mvh Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 aaaaahhh, vore skitkul men en annan är ju linköping och har mattetenta.... :mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Matte-tenta.... Minns det som igår! :) Tänkte eventuellt att det kunde vara trevligt med däckspark/fika i Växjö den 14/1Är någon sugen på att tjata 7:or ??? Hade varit kul, men det är lite långt bort.... ha så kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Rydh Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Kommer ev om jag har möjlighet. Får se lite närmare :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Nu är datumet spikat för " THE NATIONAL KIT & PERFORMANCE CAR SHOW" på Donington Park. 16 - 17 September. Skulle det inte vara kul med en klubbruta där för Locost MK Sweden ? Jag tror vi kan få en sådan på innerplan, Där finns också möjlighet till camping om vädret tillåter. Och - kanske det bästa av allt: Donington Park Race track är öppen för kitcars av alla slag. Vi får alltså rejsa av oss på en internationell storbana !! Finns intresse för egen klubbruta kan jag prata med Sally Mitchell som är hövding för arrangemanget . Jarl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Nu är datumet spikat för " THE NATIONAL KIT & PERFORMANCE CAR SHOW" på Donington Park.16 - 17 September. Skulle det inte vara kul med en klubbruta där för Locost MK Sweden ? Jag tror vi kan få en sådan på innerplan, Där finns också möjlighet till camping om vädret tillåter. Och - kanske det bästa av allt: Donington Park Race track är öppen för kitcars av alla slag. Vi får alltså rejsa av oss på en internationell storbana !! Finns intresse för egen klubbruta kan jag prata med Sally Mitchell som är hövding för arrangemanget . Jarl. P.S. Mer info om finner ni på www.limelight-exhibitions.co.uk www.limelight-exhibitions.co.uk/events.html d.s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Jalle! Kanske skulle ha en egen tråd för det här..... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Jalle! Kanske skulle ha en egen tråd för det här..... ;) Bra att du förde över det till en egen tråd. Tack ! Hälsn. Jarl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Tänkte eventuellt att det kunde vara trevligt med däckspark/fika i Växjö den 14/1Är någon sugen på att tjata 7:or ??? Jag har småpojkarna här hos mej.... de var ju måttligt roade efter några minuter sist de var på besök hos dej heralue.... backar du ut alla bilarna kan de ju gå runt och sparka sten på grusgången hur länge som helst dock :biglaugh2: skämt åt sido.... finns det någon tid satt för däcksparkningen ifall att jag skulle kunna komma ifrån? (tyvärr högst osäkert dock) Annars får vi två ta en däcksparknning i miniatyr i samband med "utbildningen" jag lovat dej...... Hade varit kul att även träffa andra "sparkare" dock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 ja blir det något sparkande??? och hur hittar jag till spark planen : :o rakt norrut från blekinge men sedan?? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 (edited) Okej då kör vi ! Öjaby väster om Växjö vid 16-tiden PM:a eller ring 070-55 44 311 för vägbeskrivning Micke Edited January 13, 2006 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Tack för trevlig pratstund med fika micke ! Vi får se om paparazzin med kameran har något att lägga upp senare i kväll :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 (edited) jag får börja med att TACKA Heralue för den mycket bra tanken att bjuda in till träff... även om uppslutningen var klen så var det mycket trevligt att under 3 timmar prata 7:or utan avbrott av ofrälse. osv.. :) Papparatci... ja håkan sprang undan på några bilder men en fastnade han på :D hoppas vi kan träffas under dessa trevliga former vid fler tillfällen. mvh :racesmile: Ps tack för fikat Micke Ds. Edited January 14, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 (edited) Tack ska ni som kom !!! Alltid trevligt att tjata lite 7:or mm :D (tack för fikabrödet Berne) Det är mycket som händer runtomkring i skogarna så det lär väl bli fler tillfällen .... Småland verkar vara på väg att bli riktigt "locostland" :biglaugh2: Edited January 14, 2006 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Rydh Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Ni verkar ha haft trevligt :) Jag var och tittade på en ny bruksbil i Skåne och kom tyvärr hem sent så jag fick hoppa över denna gång. Kommer gärna en annan gång fast då får väl nån av oss andra ordna träff :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 jag skulle gärna bjuda in till ett meeting här i blekinge... men som det ligger just nu... inte så mycket att titta på, mest bitar över garage golvet... mvh :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts