Jump to content

Snacka om haveri .....


heralue

Recommended Posts

Det där var ett "manligt" ras kan man säga.......

jo..  den sitter i en traktor ( nej, en riktig traktor..  inte en volvo..  :biglaugh2:  )

:515: :515:

Sluta gnälla på bensinpriset Acke...

-----> http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=3296

Du ska väl inte tanka sådant ändå i din sjua.

ska inte du ha sådanthär istället....

Light_Soy_Sauce__Dark_Soy_Sauce__Mushroom_Soy_Sauce.jpg

:515: :515:

Link to comment
Share on other sites

haha... påminner mig om en polare som kör Harley Davidson..... Vid ett tilfälle la han en handfull me ris under en polaren jappsMC (när han inte var i närheten, ) å när han kom tillbaka pekade han på högen å sa "titta !!! din hoj läcker visst lite" :biglaugh2:

Link to comment
Share on other sites

haha...  påminner mig om en polare som kör Harley Davidson.....  Vid ett tilfälle la han en handfull me ris under en polaren jappsMC (när han inte var i närheten, ) å när han kom tillbaka pekade han på högen å sa "titta !!!  din hoj läcker visst lite"    :biglaugh2:

:biglaugh2:

DET DÄR var precis min humor....

måste komma ihåg det.....

Link to comment
Share on other sites

haha...  påminner mig om en polare som kör Harley Davidson.....  Vid ett tilfälle la han en handfull me ris under en polaren jappsMC (när han inte var i närheten, ) å när han kom tillbaka pekade han på högen å sa "titta !!!  din hoj läcker visst lite"    :biglaugh2:

:biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2:

hahaha, så jävla bra :lol:

men på tal om det där raset, han har fan klyvt blocket rakt av... Det är manligt som fan :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...