Acke Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 http://bensinbolaget.se/bensin.asp?areaID=15 så ser det INTE ut i göteborg... :banghead: Quote
_coffe_ Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 plus att det bor jävligt trevliga byggare i den där "hålan".... sen så hörde jag att det var billigt att bo där med :prop: Quote
Tommy Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 Vilken osis! :( Bor i Filipstad men både farsan och jag kör Dieselbilar under vintern! :biglaugh2: Quote
Eddy Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 a det är "Bra mycket bättre att bo i Filipstad" Det är inte bara Bensin som är billigt, man bor billigt. Här kan man köpa ett helt kvarter villor för samma kostnad som man köper en etta i stockholm, och det är ingen överdrift, ...Det är faktiskt sant! Nära till racebanan (Gelleråsen), nära till fiske, idrottshallar, konstfrusna bandy och hockybanor, badsjöar mitt i byn o.s.v. Det är bar en liten detalj som saknas...det fins inga jobb :mad: . Men det klarar ju jag mig utan som är "stadsanställd". :D Eddy Quote
Matz Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 a det är "Bra mycket bättre att bo i Filipstad"Det är inte bara Bensin som är billigt, man bor billigt. Här kan man köpa ett helt kvarter villor för samma kostnad som man köper en etta i stockholm, och det är ingen överdrift, ...Det är faktiskt sant! Nära till racebanan (Gelleråsen), nära till fiske, idrottshallar, konstfrusna bandy och hockybanor, badsjöar mitt i byn o.s.v. Det är bar en liten detalj som saknas...det fins inga jobb :mad: . Men det klarar ju jag mig utan som är "stadsanställd". :D Eddy <{POST_SNAPBACK}> Bodde(jobbade) i Filipstad i 3månader och det händer inte helt mycket där, samma två volvo 240 med som drog förbi varje kväll! ;) Quote
Eddy Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Matz, då hittade du inte de rätta kontakterna ;) Eddy Quote
Matz Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Matz, då hittade du inte de rätta kontakterna ;) Eddy <{POST_SNAPBACK}> Lovar att jag ska höra av mig nästa gång jag kommer till Filipstad.... :P Quote
Recommended Posts