Jump to content

Recommended Posts

Posted

plus att det bor jävligt trevliga byggare i den där "hålan".... sen så hörde jag att det var billigt att bo där med :prop:

Posted

Vilken osis! :( Bor i Filipstad men både farsan och jag kör Dieselbilar under vintern! :biglaugh2:

Posted

a det är "Bra mycket bättre att bo i Filipstad"

Det är inte bara Bensin som är billigt, man bor billigt. Här kan man köpa ett helt kvarter villor för samma kostnad som man köper en etta i stockholm, och det är ingen överdrift, ...Det är faktiskt sant!

Nära till racebanan (Gelleråsen), nära till fiske, idrottshallar, konstfrusna bandy och hockybanor, badsjöar mitt i byn o.s.v.

Det är bar en liten detalj som saknas...det fins inga jobb :mad: . Men det klarar ju jag mig utan som är "stadsanställd". :D

Eddy

Posted
a det är "Bra mycket bättre att bo i Filipstad"

Det är inte bara Bensin som är billigt, man bor billigt. Här kan man köpa ett helt kvarter villor för samma kostnad som man köper en etta i stockholm, och det är ingen överdrift, ...Det är faktiskt sant!

Nära till racebanan (Gelleråsen), nära till fiske, idrottshallar, konstfrusna bandy och hockybanor, badsjöar mitt i byn o.s.v.

Det är bar en liten detalj som saknas...det fins inga jobb :mad: . Men det klarar ju jag mig utan som är "stadsanställd". :D

Eddy

Bodde(jobbade) i Filipstad i 3månader och det händer inte helt mycket där, samma två volvo 240 med som drog förbi varje kväll! ;)

Posted
Matz, då hittade du inte de rätta kontakterna ;)

Eddy

Lovar att jag ska höra av mig nästa gång jag kommer till Filipstad.... :P