krister Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Hej igen. Det var ett tag sen..... Hur får man fast vindavvisaren på schutteln om man son jag inte vill ha vindruta?? Bilder på Era lösningar önskas... :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Hej igen. Det var ett tag sen.....Hur får man fast vindavvisaren på schutteln om man son jag inte vill ha vindruta?? Bilder på Era lösningar önskas... :notworthy: <{POST_SNAPBACK}> det här är en variant .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krister Posted December 26, 2005 Author Share Posted December 26, 2005 det här är en variant .... <{POST_SNAPBACK}> Hej God fortsättning!! Klockren bild, uselt ställd fråga..... :prop: Tänkte mig en hel vindavisare från sida till sida, 140mm hög stället för vindruta. Nu tror jag att jag fick till det....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Hej God fortsättning!!Klockren bild, uselt ställd fråga..... :prop: Tänkte mig en hel vindavisare från sida till sida, 140mm hög stället för vindruta. Nu tror jag att jag fick till det....... <{POST_SNAPBACK}> Hej Krister Har en Caterham vindavisare på min bil som går från "sida till sida". Den är en fästpunkt på varje sida av bilen. Bild på sidoinfästning Samt en fästpunkt mitt på Schuttlen med tre skruvar. Bild på infästning på Schuttlen Hoppas att du Ev kan få tips av bilderna på hur man kan göra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 vad är måttet på din vindavisare från Caterham .för jag har gått å skruvat mig på att köpa en sån men var osäker på derasmått,för jag har en mk indy. kan du måttet eller kan du mäta och berättat. mvh leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 vad är måttet på din vindavisare från Caterham .för jag har gått å skruvat mig på att köpa en sån men var osäker på derasmått,för jag har en mk indy.kan du måttet eller kan du mäta och berättat. mvh leffe <{POST_SNAPBACK}> Jag har för mig att MK har en vindavvisare i sitt sortiment som liknar den på Matz bil. Kolla in MKs hemsida. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Jag har för mig att MK har en vindavvisare i sitt sortiment som liknar den på Matz bil. Kolla in MKs hemsida.Eddy <{POST_SNAPBACK}> Hej!! Skall mäta hur bred vindavvisaren är någon kväll i veckan, Men kan säga att en Caterham är väldigt smal jämnfört med dom andra Seven modellerna som finns på marknaden!! Återkommer :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts