mickebo Posted December 24, 2005 Posted December 24, 2005 (edited) God hjul på er alla!!!! Jag har hittat dessa strålkastare. Undrar om nån känner till Mitonga Racing i Malmö? De ska vara återförsäljare. Ca 90mm diameter, 1100:- för 2 med frakt från Demon Tweeks men har inte fått svar på om de har för körning på rätt sida. Mirakel Edited December 24, 2005 by mickebo Quote
Leffe Posted December 24, 2005 Posted December 24, 2005 God Jul!! Om du skall beställa så måste du höra av dig.Men är de e-godkända? Och jag googlade och fick fram mycket positiva svar ang Mitonga Racing . mvh leffe Quote
mickebo Posted December 24, 2005 Author Posted December 24, 2005 Ja men jag hittar inget på www.mitonga.se och i återförsäljarlistan svarar dom inte...... Quote
Leffe Posted December 24, 2005 Posted December 24, 2005 var hittade du dom hos deemond då,för jag fann de inte! Quote
mickebo Posted December 28, 2005 Author Posted December 28, 2005 Gjorde första besiktningen igår, gick bra. Förutom enda snöovädret denna vintern.... Sfro killen sa att det bara var att vrida insatsen sen funkar det. Nån som provat det? Quote
svante Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Gjorde första besiktningen igår, gick bra.Förutom enda snöovädret denna vintern.... Sfro killen sa att det bara var att vrida insatsen sen funkar det. Nån som provat det? <{POST_SNAPBACK}> ... joo tjena... och man får färgtv om man trär en strumpbyxa över en svartvit tv... En lins för vänstertrafik är spegelvänd jämfört med en för högertrafik, ljusbilden är inte symmetrisk. Quote
krister Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Hej Köpte våra på MEKA. Har ingen bild i daxläget men ska fixa till en snarast. Är tämligen säker på att dom är godkända och priset låg på någon eller några hundralappar.... Quote
Leffe Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Hej! Jag har pratat med mitonga och priset är ca 830:.- styck! så har någon erfarenhet av att fixa lampor från ebglad och hur görman för att ställain från höger till vänster trafik? mvh leffe Quote
mickebo Posted January 11, 2006 Author Posted January 11, 2006 Hade Mitonga för högertrafik? Enl Demon Tweeks fanns dom bara för vänstertrafik. Quote
Leffe Posted January 13, 2006 Posted January 13, 2006 Hade Mitonga för högertrafik?Enl Demon Tweeks fanns dom bara för vänstertrafik. Enligt snubben på mitonga så har han för höger,MEN de är till hojar så han sa att ljusbilden inte var görbra! Han sa att de tillverkades i tyskland. Quote
Recommended Posts