conco Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Har ni sett denna sida. Dessa grabbar har hållit på ett tag med att bygga bana. Först försökte de mellan Köping & Västerås men Komun och grannar var emot. Nu har de har jobbat med detta projektet och det kan ju bli något. Gå in och kika. Viking Motor Park :racesmile: Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Jag har alltid funderat vad dom visionärerna tog vägen. Det där ser riktigt interessant ut. dessutom så e det nära :) Klubben kanske skulle göra en intresseanmälan ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Undrar egentligen hur det går. Senaste inlägget i "nyheter" på deras hemsida är från 22 mars..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Jag har alltid funderat vad dom visionärerna tog vägen.Det där ser riktigt interessant ut. dessutom så e det nära :) Klubben kanske skulle göra en intresseanmälan ;) <{POST_SNAPBACK}> Ja nog tycker jag att vi kan gå in med en intresseanmälan, om det kan vara till någon hjälp. Vi kanske kan komma med under deras länkar :P Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Ja nog tycker jag att vi kan gå in med en intresseanmälan, om det kan vara till någon hjälp.Vi kanske kan komma med under deras länkar :P Eddy <{POST_SNAPBACK}> Jag kollar det! :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts