Jonte Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Jag inhandlade precis en rulle glasfiberväv på ÖB (ÖverskottsBolaget) här i stan. Jag tror att det var billigt, 1x30m för 279:- Nu är det så att jag inte ska plasta något just nu, men kanske i framtiden :D Det lät ju så prisvärt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Låter billigt! Biltema tar 229:- för 10 meter. Kanske läga ett ta sig till ÖB på orten och kolla vad det har här... Tack för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Hej vilken tjocklek var det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Ja hur många gram var den på? Här i Uppsala så tar marinan ca1300kr för en 300grams matta på 30meter. Så det låter ju billigt, vart är den köpt? vilken stad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts