pegasus Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Dax att boka era kalendrar 7-9 juli 2006 för Svenskt Sportvagnsmeeting på Knutstorp. Många Seven 2005, vore kul med "Locostsamling" med lite "ljug", rallyt på lördagen är "trivsamt". Prova på bana är också möjligt. Pegasus/Lotorp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 ja la in det i Kalendern.. :) ( längst uppe till höger för er som missat den.. :) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Pegasus/Lotorp Minsann.... du lyckades till slut..... Välkommen! :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Nog är jag sugen på en repris om det inte krockar med resan till Newark kit car mässa. Jag har inte koll på datumen när den går ännu. När v i fick julkortet från mgcc så komm alla ljuva minnen tillbaka från årets träff. Ett superbra arangemang med mycket trevligt folk. DOCK saknades en tydlig locost sweden hörna. Det vore skitskoj om vi kunde bli ett antal bilar som höll ihop under helgen och åkte rallyt tillsammans. Vi syns nog nästa år Magnus. Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Finns det någon "officiell" hemsida för arrangemanget? Visst vore det trevligt med en Locostsweden hörna på träffen. Har vi någon medlem på plats som är hugad att ta lite ansvar för den delen isåfall? Hör isåfall av er till någon i ledningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Jodå här http://www.mgcc.nu/mgcc.htm Jag försökte förra året men gensvaret var mycket tamt. Om jag kommer hem från Newark i tid så kan jag hålla lite i det. :racesmile: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts