Sevenup Posted January 15, 2004 Share Posted January 15, 2004 Hej! Är det någon som känner till hur viktig det är att få tätt mellan motorrummet och förarutrymmet, dels ur komfortsynpunkt dels ur besiktningsynpunkt. Jag har problem att få tätt runt pedalstället. M.V.H. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted January 15, 2004 Share Posted January 15, 2004 har samma problem.. antingen bygger man en låda på ovansidan och tätar mot motorhuven eller så sätter man något under (inte det lättaste). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 15, 2004 Share Posted January 15, 2004 på min sitter en bit gummimatta... blev problem med kopplingsarmen annars... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 15, 2004 Share Posted January 15, 2004 Jag byggde helt enkelt bara en låda över alltihop, öppningsbar med dzus lås. Sedan så gjorde jag bara hål ut till bromsservon så det blev som på en vanlig torpedvägg, och ett hål till frikopplingswiren.... kolla på bilderna på min hemsida, det är enklare att förstå vad jag menar då troligtvis. klicka på "bilbygget" på förstasidan och bläddra på.... http://surf.to/hmb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts