Mats G Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Var kan man få tag på liknande stolar.....skulle sitta fint om ni fattar vad jag menar.. mvh Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 https://www.fluke-motorsport.co.uk Bra att veta före ni kikar på siten, köp suget blir enorm, själv vill jag bygga en ny bil bara för att kunna smeta på allt i kolfiber. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Var kan man få tag på liknande stolar.....skulle sitta fint om ni fattar vad jag menar..mvh Mats <{POST_SNAPBACK}> Vi har en som skall göras om till form! Det dröjer nog ett tag inan det kommer färdiga stolar ur "pluggen". Men i vår kanske det blir dags! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts