Arrowsmith Posted November 11, 2005 Posted November 11, 2005 Som topic säger.... Jag har flyttat min hemsida till : www.booksgarage.com och uppdaterat med storyn om när den blev lackad och hur lackeraren gick till väga mm. mycket bilder är det som vanligt. Samt även lite från de 3 träffar jag varit på under sommaren & hösten 2005 har tillkommit på sidan. Åsikter och kommentarer tas emot tacksamt i denna tråden eftersom jag kommer börja nu med att göra om en hel del på sidan efter hand som jag får en stund att sitta ner vid datorn. //HB// Quote
Eddy Posted November 12, 2005 Posted November 12, 2005 Håkan...det här ser strålande ut. Jag gillar sidor med mycket bilder varvat med bra information. Kör vidare :thumbsup: :thumbsup: Eddy Som topic säger....Jag har flyttat min hemsida till : www.booksgarage.com och uppdaterat med storyn om när den blev lackad och hur lackeraren gick till väga mm. mycket bilder är det som vanligt. Samt även lite från de 3 träffar jag varit på under sommaren & hösten 2005 har tillkommit på sidan. Åsikter och kommentarer tas emot tacksamt i denna tråden eftersom jag kommer börja nu med att göra om en hel del på sidan efter hand som jag får en stund att sitta ner vid datorn. //HB// <{POST_SNAPBACK}> Quote
Recommended Posts