Borken Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Hejsan Jag behöver ha tag i ett kortare oljefilter för att få mer frigång till rattaxeln. Nån som vet något kort och bra som kan tänkas passa på en BMW motor (äldre 320)? H Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 skaffa en adapter och flytta oljefiltret till en annan plats...bra filtrering är viktigt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted October 30, 2005 Author Share Posted October 30, 2005 Det får bli senare, just nu behöver jag bara ett filter som är nån cm kortare. Jag har för mig att gängan är M19*1,5 ingen som har lite tips ? H Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 bara att åka till din lokale bildelsmånglare och mäta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts