pixbo Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hej allihop!Om det är någon som skall handla dämpare hos Dampertech,är jag intresserad att hänga på.Jag behöver nya dämpare bak.Frakten blir ju billigare. mvh pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Jag kommer snart att beställa dämpare och fjädrar, skall bara bestämma mig för längd och typ, hade tänkt att beställa från Rallydesign. Är Dampertech bättre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted October 29, 2005 Author Share Posted October 29, 2005 Hej!Om de är bättre vet jag ej,men de jag har lånat är av bra kvalitet,har fungerat perfekt på min bil och ser stabila ut.Jag tror att man får valuta för pengarna. Kolla om det är andra som har GAZ och se om de är nöjda. Jag skall beställa snart,men delad frakt är ju som sagt pengar till andra bra saker. mvh pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts