Marcus a Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Tänkte om det är någon som är intresserad av en lägesrapport från mitt bygge!? Har nu insett att den inte blir klar i år. Bilen var i stort sett klar men såna saker som lack och finish var inte gjort något av. Sattsar nu på att bli klar till våren och då SKA jag vara klar, om inte så ska jag bjuda alla här på forumet på saft och bullar ;) Så nu håller jag på att plocka isär bilen igen för att kolla över allt och måla lite:) Trodde jag hade lite bilder på den här datorn men så var det inte. Kan fixa det om någon vill se??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 (edited) Tänkte om det är någon som är intresserad av en lägesrapport från mitt bygge!?Har nu insett att den inte blir klar i år. Bilen var i stort sett klar men såna saker som lack och finish var inte gjort något av. Sattsar nu på att bli klar till våren och då SKA jag vara klar, om inte så ska jag bjuda alla här på forumet på saft och bullar ;) Så nu håller jag på att plocka isär bilen igen för att kolla över allt och måla lite:) Trodde jag hade lite bilder på den här datorn men så var det inte. Kan fixa det om någon vill se??? <{POST_SNAPBACK}> Klart att vi alla vill se bilder på ditt bygge!! Sen hoppas jag att jag slipper åka till Uppsala när våren kommer för att käka bullar och dricka saft ;) Edited October 13, 2005 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 13, 2005 Author Share Posted October 13, 2005 Du får gärna komma och fika i mitt garage även om jag är klar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 (edited) Tack! Det gör jag mer än gärna!! Bara att jobba på under vintern så har du förhoppningsvis en kanon sommar fram för dig nästa år! :D Edited October 13, 2005 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 13, 2005 Author Share Posted October 13, 2005 Det värsta är ju att jag känner att det jag snart är klar men nu när jag har plockar isär bilen nästan helt och skaffat mej ett nytt lite projekt så kanske det ändå blir tok stress i slutet på vintern för att få ihop den:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 Så här såg den ut för någon månad sedan. Har nu gjutit huven också. Så något i den här stilen kommer den att se ut när den är klar... Vad tycks? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 (edited) Lägger upp en bild till... Bågen ska inte ha den färgen som den har nu, bara grundgärg:) Andra stolar ska i också! Edited October 14, 2005 by Marcus a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 snygga fram skärmar du har!!!!!!!! var kan man hitta dessa? mvh Leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 Har gjutform till dom så kan göra ett par till dej om du är intresserad? snygga fram skärmar du har!!!!!!!!var kan man hitta dessa? mvh Leffe <{POST_SNAPBACK}> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 de ser snyggt ut.. :) ang. framskärmarna, vad är de gjorda efter för hjulmått ?? tum å bredd ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 Har 195 däck ifram och det är absolut max bredd! 205 går absolut inte :)! Så skärmarna är kanske 200 bradda, kan ta mera exakta mått senare idag när jag ska till garaget. Om du med tum menar diametern på däck och fälg så är det väldigt flexibelt. Skärmarna är ju gjorda i glasfiber så dom går ju att sjustera relatift mycket. de ser snyggt ut.. :)ang. framskärmarna, vad är de gjorda efter för hjulmått ?? tum å bredd ?? <{POST_SNAPBACK}> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 ett par skulle nog inte vara så dumnt, men jag har 205/50-15" fram. men det kanske går att fixa :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 jag är intresserad av framskärmar!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted October 16, 2005 Author Share Posted October 16, 2005 ett par skulle nog inte vara så dumnt, men jag har 205/50-15" fram.men det kanske går att fixa :D <{POST_SNAPBACK}> Har ingen form för 205 bredd men visst kan jag fixa det if du är intresserad!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 självklart! är mycket intresserad, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts