Michael Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 När jag försöker infoga en bild får jag upp The total filespace required to upload all the attached files is greater than your per post or global limit. Please reduce the number of attachments or the size of the attachments. Hur små skall bilderna vara ? 89*67 bildpunkter och 17889 bite är för stort Hjälp snälla Önskar Michael W ps jag vill ha hjälp och inga kvicka komentarer som jag fick sist ds Quote
Guest testuser Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 testar med 238kbfil... edit: acke här.. det fungerar fint för mig, men det verkar som om forumet "buggar" lite då det ser ut som det fungerar för vissa och inte för vissa.. :blink: :( Jag skall rota lite i det och se om jag kan hitta felet..... Quote
Michael Posted October 13, 2005 Author Posted October 13, 2005 Bilder som finns på nätet fungerar det är bilder från den egna datorn som spökar Någon please Michael W Quote
Jonte Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Jag ska ändra i instruktionen (FAQ:en) till bilduppladdningen under dagen. Det är lätt att missa ett steg nämligen. 1. Klicka på Bläddra 2. Leta rätt på din fil och tryck för att lägga till den 3. Tryck sedan på Lägg till denna fil för att få med den i inlägget Det är detta som kan missas 4. Klicka sedan Svara som vanligt Quote
Acke Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Bilder som finns på nätet fungerar det är bilder från den egna datorn som spökarNågon please Michael W <{POST_SNAPBACK}> testa nu igen.. jag tror att jag har hittat felet.... ( å som Jonte säger, glöm inte klicka på "Lägg till denna fil" först så du ser att den kommer med.. det står filnamn och storlek när sidan laddat klart... ) sedan kan du klicka på "Svara".. :) edit: se denna bilden för att se hur det ser ut.. Quote
Michael Posted October 13, 2005 Author Posted October 13, 2005 (edited) Tack nu fungerar det. Edited October 13, 2005 by Michael Quote
Recommended Posts