Arrowsmith Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 http://home.online.no/~ei-n/video.cfm Här finns trevliga filmer att ladda ner från Falkenberg som är upplaggda på Auduns hemsida. Tät spännande racing värd att se. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Det här var trevlig underhållning :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Visst blir man sugen. Jag kan också konstatera att jag valde rätt dag (lör) att kolla på tävlingarna. Det får nog bli en racinglocost efter den jag gör nu. Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Visst blir man sugen. Jag kan också konstatera att jag valde rätt dag (lör) att kolla på tävlingarna. Det får nog bli en racinglocost efter den jag gör nu Jag kan bara hålla med! Dax att planera nästa vinters jobb..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts