heralue Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Syrrans ena unge vart imponerad efter första turen. (Det första ha sa när han satt sig i sjuan var GASA !!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Jag har varit iväg idag med pojkarna och låtit dom inspireras..... det är inte mycket som slår kombinationen av kex & festis i gräset med barnen i konstant däcksrök.... Livet leker sådanahär dagar... :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Syrrans ena unge vart imponerad efter första turen.(Det första ha sa när han satt sig i sjuan var GASA !!!) <{POST_SNAPBACK}> Det var på det här sättet det började med Tommy. Han var med mig när jag var ut och körde banracing på 70 talet...och det funkade :D De andra 2 grabbarna var för små för att följa med och de har inget större intresse av motorsport. :racesmile: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts