Jump to content

Har precis hittat hit!


A.Håkansta

Recommended Posts

hej!

Andreas heter jag och bor 10 månader i jämtland men pendlar bitvis till sthlm /uppsala till kontoret.

har allttid sneglat lite åt era typer av bilar då jag älskar bankörning....

För närvarande kör jag en kompressormatad banutr Honda s2000- 03 som jag är fantastiskt nöjd med, men som med allt kul så börjar det kosta lite väl mycket pengar för en sommar hobby. jag tänkte sälja av min bil nu och ev satsa på en lotus s7.

Mitt intresse sträcker sig till ägandet och körandet och ett visst skruvande som gemeneman fixar...

Dvs jag kan byta avgas, grenör och göra ett enkelt oljebyte :prop:

Vad får man för ca 150k?

Bör man lägga mer eller mindre?

dvs jag vill ha bilen som en ren banbil, alltså alltid slicks/r-räck och kommer att köra på trailer

ge mig lite input hur ni använder era bilar, byggt själv eller köpt färdig?

kanske ngn här som ev har en till salu?

mvh/

Edited by A.Håkansta
Link to comment
Share on other sites

Jag träffade en man igår som har en 89:ans Caterham med 1600cc crossflowmotor till salu. Får se om han hittar hit. Men det kanske är mer glassätarstuk över den.

Han tänkte sälja den för 100K

Link to comment
Share on other sites

Hej jag har även min nu varande 7a till salu och den borde duga som ban bil då den vart skandinavisk mästare förra året i locost serien div delar medföljer som däck o en extra motor annons finns på blocket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...