A.Håkansta Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 (edited) hej! Andreas heter jag och bor 10 månader i jämtland men pendlar bitvis till sthlm /uppsala till kontoret. har allttid sneglat lite åt era typer av bilar då jag älskar bankörning.... För närvarande kör jag en kompressormatad banutr Honda s2000- 03 som jag är fantastiskt nöjd med, men som med allt kul så börjar det kosta lite väl mycket pengar för en sommar hobby. jag tänkte sälja av min bil nu och ev satsa på en lotus s7. Mitt intresse sträcker sig till ägandet och körandet och ett visst skruvande som gemeneman fixar... Dvs jag kan byta avgas, grenör och göra ett enkelt oljebyte :prop: Vad får man för ca 150k? Bör man lägga mer eller mindre? dvs jag vill ha bilen som en ren banbil, alltså alltid slicks/r-räck och kommer att köra på trailer ge mig lite input hur ni använder era bilar, byggt själv eller köpt färdig? kanske ngn här som ev har en till salu? mvh/ Edited August 25, 2005 by A.Håkansta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 kolla under bilar säljes t.ex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Håkansta Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 kolla under bilar säljes t.ex. redan gjort ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 kolla under bilar säljes t.ex. redan gjort ;) där har du en fin till salu byggd av anton här på forumet just nu.... tror även jag såg den på blocket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Jag träffade en man igår som har en 89:ans Caterham med 1600cc crossflowmotor till salu. Får se om han hittar hit. Men det kanske är mer glassätarstuk över den. Han tänkte sälja den för 100K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 För det priset kan du köpa en färdigbygd locost ( läs 7a) från de mindre tillverkarna typ MK. MK säljer färdiga bilar från 130000. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Hej jag har även min nu varande 7a till salu och den borde duga som ban bil då den vart skandinavisk mästare förra året i locost serien div delar medföljer som däck o en extra motor annons finns på blocket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts