heralue Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 (edited) För ungefär ett halvår sedan så snackade jag vid ett svagt tillfälle om en däcksparkarträff och NU tycker jag det är lämpligt. Är det någon som är sugen så är ni välkomna till Växjö på lördag den 27/8 Ni kan väl fylla på i tråden ni som är intresserade ! Flyttas till senare datum enligt nedan !!! Edited August 26, 2005 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Ouh..... :o Nu är det så dags... Har precis flyttat till linköping nu ju och kan inte komma hem nu på lör, lör efter det skulle dock passa mig alldeles utmärkt!! :D Jonte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Vilket dax tänkte han sej? jag har små-luarna hos mej i helgen vilket innebär begränsad flexibilitet tidsmässigt. med allt vad det innebär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Hej ! Det skulle vara jätteroligt men det är lite tidigt på säsongen, det är marknad/utställning i Emmaboda på lör samt veteranbilsrallyt Helgasjön runt på söndagen. I november vore mer passande! MVH JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 26, 2005 Author Share Posted August 26, 2005 Jag verkar att ha valt helt fel dag. Så jag flyttar datumet framåt i tiden , ska vi ta den 10/9 eller senare i oktober ???? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 hej hopp jag bor iofs i blekinge men en garage träff vore mycket inspirerande... mitt bokschassie kommer husera swift 1,3-16 ,eskort axel sierra spindlar eskort kuggstång... men då det bara är delar på garage golvet än så länge så ser jag gärna ett eller annat bygge för inspiration.. :D mvh Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts