dreamcar Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 tja nu finns det bilder på mitt objekt.... Tänk på att det inte är byggt efter nån ritning utan det är eget konstruerat... skriv ärna vad ni tycker......... http://hem.passagen.se/locost under bilder o sen min bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 ser bra ut.... gillar framvagnen :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcar Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 ingen mer som har lust att tycka till om mitt bygge...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Om du ska ha inboard dämpare i framvagnen varför inte pushrods med v-länk? Jag antar att du valde din nuvarande konstruktion av en anledning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcar Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 vad menas med det då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts