Jonte Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Idag när jag körde från Västerås till Kvicksund så mötte jag en silver/aluminium-färgad 7:a på väg från Kvicksund till Västerås. Vem var det? Jag kunde tyvärr inte vända eftersom jag är handledare åt min syrra som ska ta MC-kort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelle Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Sjuan du mötte var med säkerhet en Södertäljebil Ägare och byggare kallar sig Loterus. Han är medlem i klubben Vi träffades av en tillfällighet på parkeringen till Smedstadion utanför stan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loterus Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 (edited) japp det var nog jag :) körde runt hela rundan.. liiite uppmärksamhet man fick :prop: Edited August 22, 2005 by Loterus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts