Jump to content

En till XHG..


Ha77e

Recommended Posts

Slank igenom reg.besiktningen igår med "blankt papper" så jag är väldigt nöjd just nu.

Efter mycket strul med bromsfördelning och anliggande trummor bak var det skönt att se att bromsprovsnålarna var skapligt "synkade".

En till locost "by the book" med 1600X-flow väntar nu ivrigt i Tullinge på reg.skyltar.

Ca 540kg "torrvikt" stannade vågen på utan speciell fokus på låg vikt under bygget.

Om nån är vänlig och instruerar mig om hur man infogar en bild så skall jag göra ett försök.

Mvh Hasse

Link to comment
Share on other sites

Det är bara att grattulera :thumbup: Vore kul att se lite bilder. Du får säkert lite info hur man lägger in bilder av Acke om du väntar ett tag ;) Han brukar stå till tjänst med så´nt. :thumbup:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Om nån är vänlig och instruerar mig om hur man infogar en bild så skall jag göra ett försök.

Är bilden upplagd på en server så länkar du in adressen till bilden med knappen när du svarar ett inlägg.

Vill du ladda upp en bild i forumet så kika under svarsfältet när du ska svara på inlägg. Där finns en rubrik som heter Filbilagor och en knapp som heter Bläddra. Tryck där och leta rätt på din bild på din dator och bifoga den till svaret.

Link to comment
Share on other sites

Jonte berskrev upperligt hur man bifogar bilagor, men skulle det inte vilja fungera är det bara att maila dom till mig så lägger jag upp dom :)

mail finner du i min priofil och även i min signatur..

Link to comment
Share on other sites

haha.. hade sovproblem på jobbet (som vanligt) så jag vaknade för en stund sedan lagom till att kössen lagat kvällsmat.. :icon_oops:

här är bilderna iaf.. :)

Link to comment
Share on other sites

haha..  hade sovproblem på jobbet (som vanligt) så jag vaknade för en stund sedan lagom till att kössen lagat kvällsmat..

Fan det har jag också

Chefen väcker mig varje gång jag slumrar till :D

Link to comment
Share on other sites

Tack för era positiva kommentarer!

Det känns väldigt bra att få börja köra lite nu, men annat avgassystem, lackning av plasten till svart och lite trimmning hoppas jag klara under kommande vinter.

Funderar också på om en liten vindavvisare är vettigt?

/Hasse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...