Docen Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 .....till mig själv eller nåt. Kalaset för familjen precis avslutat, nu gäller de att ta igen sig för att invänta polarna imorgon. De enda jag önskat är att få tag på nån som kan svarva hylsor till bussningarna. Men inte fick jag nån sån inslagen iaf. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 *s* har vi missat att gratulera dig...attans GRATTIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Klart att du ska ha ett grattis :toot: :thumbup: öh, öh, hadenäran........ (som den fete råttan i askungen säger på julafton) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Man får väl gratta i efterhand...inte så smart att fylla år mitt i semestertider kanske...när de flesta inte har koll på forumet dagligen ;) Hur som helst GRATTIS :toot: :toot: :toot: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Självklart.... grattis :toot: :toot: :toot: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 :toot: Grattis :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts