Jonte Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Om det är nån mer här som är förtjust i engelska deckarserier så borde ni sett Morden i Midsomer ikväll på TV1. Där dök det nämligen upp en gul 7:a. Inspector Scott sa att det var en Lotus, men jag tyckte den såg lite för ny ut för att vara en äkta Lotus. Jag skulle gissa på nått annat märke. Dock var den för nätt för att vara en Westfield. Nån annan som såg detta avsnitt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Japp! Kunde inte se vad det var för modell heller. m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Ja, vackert var det iallafall. Höjde klassen ytterligare på serien !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Ja, vackert var det iallafall.Höjde klassen ytterligare på serien !! Jag studsade till i fotöljen när den gula sjuan dök upp...häftigt :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Jag tyckte det såg ut som en Caterham ? Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 den var faktiskt riktigt snygg... det var snygga inredningsdetaljer man såg!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts