niklas Posted August 17, 2003 Share Posted August 17, 2003 Hej! Jag har börjat översätta bilderna i forumet. Ni kan välja svenska (Swedish) som språk via era personliga inställningar. I takt med att jag hinner översätta kommer ni som har valt svenska att få dem automatiskt. Vänliga hälsningar Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted August 17, 2003 Share Posted August 17, 2003 Jag har valt engelska som språk och ändå får jag svenska knappar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted August 17, 2003 Author Share Posted August 17, 2003 Det stämmer. Knapparna hänger ihop med en grafisk mall och inte med övriga texter. Tyvärr går det, såvitt jag har sett, inte att välja "knappspråk". Jag hoppas att du står ut ändå. :-) Vänliga hälsningar Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted August 18, 2003 Share Posted August 18, 2003 Borde inte knapparna tillhöra ett "skin", men dom två standardskins som finns just nu delar samma grafik. Prova installera lite fler skins från http://skins.ibplanet.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts